Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Od początku istnienia VSki jest problem ze zmianami ciągników. Uciekamy do warsztatów albo testów. Wszyscy albo prawie wszyscy odczuwają znużenie jednym ciągnikiem i mają chęć pojeździć na czymś innym. Siwy, Chudy, Mati, Michasba stajemy się żandarmami na straży porządku a sami mamy ochotę na coś innego. Długo myślałem jak to zorganizować aby nie powstał chaos w VSce a jednocześnie dać możliwość pojeździć każdemu czymś nowym. I znalazłem takie rozwiązanie. Oto moja propozycja zmian:
NOWY kierowca dostaje ciągnik od nas bez skina
1. Tak jak było do tej pory kierowca po zrobieniu 50000 km otrzymuje uprawnienia ADR
2. Po zrobieniu 75 000 km kierowca ma możliwość zakupu własnych ciągników i garażu dużego. Może sobie kupować i sprzedawać do woli ile tylko kasy i RAM starczy
3. Skin na wybrany jeden ciągnik kierowca otrzymuje poz zrobieniu 300 000 km . To wyróżnienie nie obowiązek
4. Po zrobieniu 500 000 km otrzymuje skin na drugi ciągnik
Wiem że to dość rewolucyjne podejście ale to zaspokaja potrzeby kierowców i zarząd nie jest żandarmem a przyjacielem. Będziemy jedyną taką VSką gdzie skin jest nagrodą a nie obowiązkiem.
Naczepy dowolne jakie kto lubi . Można z naszymi ale nie ma obowiązku.
Proszę o pilne opinie w tym temacie bo po akceptacji wszystkich można nowe zasady wprowadzić na drugą rocznicę naszej VSki
Offline
Siwy, popieram Twoje zdanie.
Offline
Wiem, że moje zdanie raczej nie będzie sie liczyć, ale postanowiłem ze się wypowiem. Wg. mnie pomysł dobry, poza dowolnoscią naczep
Offline
Gitara tylko bez potrzeby 75000 po 50000 lepiej
Offline
Dla mnie odpowiada tak jak jest, mam jeden ciągnik i jest dobrze. Jeśli chodzi o "znużenie " jednym ciągnikiem, to zrezygnujcie ze skinów i niech każdy przychodzi do firmy ze swoim ciągnikiem i zmienia sobie do woli i obkleja go czy chce, będzie wesoło. Ja zostaję przy Volvo
Offline
Popieram nowo zasugerowany regulamin ! I tak zostaje jak na razie przy swojej scanii
Offline
Jeśli chodzi o zdanie Mariana to oczywiście że może zostać przy swoim ciągniku nie ma przeszkód. To nie koliduje z regulaminem. Natomiast żeby każdy przychodził z własnym ciągnikiem to już nie. Ten okres 50 000 km to bariera dla kierowców satelitów i raczej będę bronił tej zasady
Offline
Myślę że to będzie fajne urozmaicenie dla dotychczasowych zasad panujących w Naszej Vs-ce, jednymi słowy popieram Twoje zdanie Siwy.
Offline
Moim zdaniem pomysł na własny garaż jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o resztę jest mi to bez znaczenia, ja się dostosuję.
Offline
Siwy popieram twoja propozycje. Niestety jak to ja zawsze coś mi się nie spodoba. Mianowicie chodzi o ta dowolność naczep. Nie po to spędziłem wiele godzin żeby zrobić ta paczkę, żeby każdy jeździł z czym chce. Dlatego obowiązkiem ma być ściąganie naszych naczep, bez wyjątku ( nie chodzi mi o gabaryty) z resztą się zgadzam.
Offline
ja tam tez zostaje przy volovo jak narazie
Offline
Mi tam moje volvo też pasuje póki co, więc nie zamierzam zmieniać ciągnika. A w ogóle to jeśli będzie można "ciągać" cokolwiek, to jak będzie z gabarytami i ADR ?
Offline
witam ,jestem tu od niedawna ale jeżeli mogę się wypowiedzieć to oczywiście to zrobie .Pomysł garażu jak najbardziej popieram ,jazde wszystkim co popadnie - niekoniecznie ,jeżeli kierowca ma mieć inne ciągniki w swoim garażu to niech najpierw na nie zarobi ,kupno nowej ciężarówki z pieniędzy zarobionych podczas pracy (oczywiście musi jeszcze zostać na czynsz za domek ) ,wtedy będzie to motywacja do nabijania kaski .Dowolność oczywiście co do podwozia ,kabiny ,silnika ,akcesoriów ,modów i tak dalej ale tylko modeli i roczników ciężarówek które posiadamy w garażu . Gabaryty powyzej 22/25 ton po określonym przebiegu ,nie od początku.
Ostatnio edytowany przez wasiel (02-12-2017 16:49:52)
Offline
Jak na razie zostaje przy swojej Renówce. Ogólnie Fajnie urozmaici to VS ale martwi mnie punkt z naczepami. Naczep jest dużo i fajnie wyglądają i powinniśmy z nimi jeździć
Offline
Mam wrażenie że nie wszyscy wszystko przeczytali ze zrozumieniem ale po kolei.
Chudy- naczepy ok to jest słuszne i nie dyskutuję.
ADR jak napisałem po 50 000km
Pomysł z kasą na ciągniki zarobione w firmie nie jest głupi i czekam na szczegóły - ile ciągnik ma kosztować? konkretnie
Tuning ciągnika dowolny
Gabaryty chyba zrobimy podobnie jak ADR czyli po 50 000km.
Offline
Może cena salonowa ciężarówki x3 lub 4 ,żeby niebyło za łatwo
Offline
to z ceną salonową nie powinno mieć nic wspólnego
to musi być równowaga między żeby nie było łatwo ale też bez przesady żeby dla niektórych to był kosmos
spojrzałem na ranking ogólny i średni po przejechaniu 50000km zarabia się u nas 30000zł
Offline
To może 60000zł za każdy ciągnik bez względu na marke ,przejeżdzasz 100000km i możesz kupić kolejny
Ostatnio edytowany przez wasiel (03-12-2017 12:15:25)
Offline
Pracuję nad zgraniem nowych zasad z VC. Nadal jest problem ze zdejmowaniem kasy z konta. Jest to możliwe tylko przy okazji oddania trasy. W przypadku wprowadzenia opłat za ciągniki jest to kłopotliwe i wiem z praktyki jak ściągałem za czynsz jakie są problemy.
Offline
Dobrym rozwiązaniem może być powiązanie ilości ciągników w garażu z rangą kierowcy. Dla przykładu 100k prawo do jednego ciągnika 200k do dwóch i 300k do trzech itd
Offline
Strony: 1